دانلود بازی Castlevania: Lords of Shadow – Mirror of Fate HD برای PC

دانلود بازی Castlevania: Lords of Shadow – Mirror of Fate HD برای PC

دانلود بازی Castlevania: Lords of Shadow – Mirror of Fate HD برای PC

دانلود بازی Castlevania: Lords of Shadow – Mirror of Fate HD برای PC

دانلودسرا

خوش آمدید
اخبار:

نویسندگان
مطالب تصادفی
دانلود بازی Castlevania: Lords of Shadow – Mirror of Fate HD برای PC

دانلود بازی Castlevania: Lords of Shadow – Mirror of Fate HD برای PC

…:: نسخه کامل با کرک RELOADED ::..

با آغاز دوران بازیهای سه بعدی، بسیاری از بازیهای دو بعدی معروف در گذر از این مرحله با مشکلات بسیاری رو به رو شدند. یکی از این عناوین که سال ها به خاطر انتقال از دنیای دو بعدی به سه بعدی رنج می برد، سری محبوب کسلوانیا بود. کسلوانیا با سمفونی شب (Symphony of the Night) به اوج رسید و توانست طرفداران بسیاری جذب کند اما با تغییر فضای بازی به حالت سه بعدی عملا بسیاری از طرفداران را نسبت به نسخه های جدید دلسرد کرد. کاهش محبوبیت سری ساخت ادامه های آن را متوقف کرد. تا این که نوبت به اربابان سایه ها (Lords of Shadows) رسید. عنوانی که توسط استودیو Mercury Steam ساخته شد. این عنوان نه تنها نشان داد که کسلوانیایی سه بعدی می تواند موفق باشد بلکه سری را با داستانی جذاب وارد مرحله جدیدی از حیات خود کرد. در ادامه و دومین قسمت این بار نوبت به آیینه سرنوشت (Mirror of Fate) رسیده تا برخلاف LOS به عناوین کلاسیک تمایل داشته و در نمایی دو بعدی دنبال می شود. عنوانی که هرچند سرگرم کننده و جذاب است اما از مشکلاتی کوچک رنج می برد که از تبدیل شدن به آن به بازی عالی جلوگیری می کند.
در قسمت اول از سری دیدیم که گابریل،قهرمان این سری بازی در نهایت تبدیل به شخصیت منفی اصلی سری یعنی دراکولا شد.بسیاری از طرفداران سری نسبت به عدم حضور شخصیت های آشنایی همچون سایمون و آلوکارد گله داشتند که MOF از این لحاظ می تواند آن ها را راضی کند.در این عنوان بازیباز کنترل سه شخصیت مختلف یعنی سایمون و ترور بلمونت و آلوکارد را برعهده می گیرد.سایمون که در اصل پسر ترور و نوه گابریل است،پدر و مادر خود را طی حمله نیروهای دراکولا از دست داده و اکنون تصمیم گرفته که با رفتن به قلعه او انتقام خود را بگیرد. در کنار این موضوع بخشی از داستان طی یک پیش زمینه توسط ترور روایت شده و از سوی آلوکارد نیز حضور دارد که هویت اصلی او در طول بازی مشخص نیست.متاسفانه هر چه جزییات و کلیه داستان بازی دارای جزییات خوبی است،سازندگان نمی توانستند به شکل مناسبی از سورپرایزها استفاده کنند.بخش عمده ای از کلید های داستانی از همان ابتدا مشخص شده و در انتها دیگر فرصت ایجاد شوک های داستانی را از بین می برند. این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرنیان دانلود دریافت نمایید.

دانلود بازی Castlevania: Lords of Shadow – Mirror of Fate HD برای PC

اما از داستان که تیم سازنده جدید روی آن دارد،بگذریم بایستی از گیمپلی به عنوان بخش اصلی سری یاد کنیم.گیمپلی MOF همچون عنوان کلاسیک و البته LOS از چند بخش اساسی تشکیل شده است.اولین قسمتی که به عنوان تمرکز ساختاری بازی نیز شناخته می شود مبارزات است.بازیباز در زمان حضور هر کدام از شخصیت ها این قابلیت را در اختیار دارد که از یک اسلحه اصلی،قابلیت جانبی و تعدادی المان شبیه به جادو استفاده کند.خوشبختانه پاسخ گویی مناسب کنترلر نسبت به دستورهای داده شده از سوی بازیباز البته طراحی روان مبارزات این فرصت را به وجود آورده که شاهد نکات مثبت قابل توجهی در این بخش باشیم.بازیباز در طول بازی باسیتی به انجام فنون مختلف و البته استفاده مناسب از چند ضربه در مقابله با انواع مختلف دشمن ها را از پا در آورده و در بازی پیشروی کند. در کنار این موضوع امکان ارتقا قابلیت های تهاجمی و دفاعی نیز در بازی وجود دارد که نسبت به پیشرفت بازیباز در داستان ارتقا می یابد. اما بخش های دیگری از بازی که ارتباط مستقیم با قابلیت جانبی و جادو ها دارد حل کردن معماها و یا پیدا کردن راه های مخفی است. برخلاف عناوین کلاسیک که معمای پیچیده و لذت بخشی در مقابل بازیباز قرار می دهند در MOF خبری از نمونه های قدیمی نیست. هر چند اکثر معماها یا راه های مخفی به شکل قابل توجهی ساده شده و تنها به پیدا کردن چند آیتم مشخص خلاصه می شوند اما در حالت کلی آزار دهنده نبوده و تنها به عنوان نکته ای مثبت شناخته نمی شوند. در مقابل قسمت های پلتفرمینگ دارای جذابیت های فراوانی هستند.وجود اسلحه هر کدام از شخصیت های اصلی که شبیه به شلاق کلاسیک سری بوده و البته ساختار مشابه(برای هر شخصیت) دارد. رفتن از سکویی به سکو دیگر و گذاشتن از موانع را تبدیل به یکی از نکات مثبت بازی کرده است. در این قسمت بازیباز حتی این قابلیت را در اختیار دارد که از اسلحه و قابلیت های جانبی شخصیت اصلی برای پیشروی از بازی استفاده کند.

دانلود بازی Castlevania: Lords of Shadow – Mirror of Fate HD برای PC

تمامی موارد اشاره شده نکاتی بودند که هیچ تغییری در آن ها طی پورت HD بازی برای کنسول های خانگی ایجاد نشده است.خوشبختانه نه تنها گرافیک که در ادامه به آن می پردازیم ارتقا یافته بلکه یکی از بزرگترین مشکلات گیمپلی نیز به کلی حذف شده است.فراگیر شدن استفاده از QTE به این نسخه سرایت کرده و در نسخه اصلی که برای ۳DS عرضه شده بود شاهد استفاده بیش از حد آن بودیم.عملا بخش عمده ای از سکانس های سینمایی در زمان مبارزه با باس فایت به خاطر وجود QTE از بین می رفت.این در حالی بود که QTE حتی به انجام کارهای ساده ای همچون باز کردن در و صندوقچه ها انتقال یافته و روندی آزاردهنده را شکل داده بود.سازندگان بازی با در نظر گرفتن این ضعف ها،سکانس های QTE را در نسخه HD به طور کلی حذف کرده و گیمپلی را ارتقا داده اند. در نهایت بایستی به این نکته توجه کرد که همچنان یکی از ضعف های بازی یعنی ساده بودن آن به خاطر وجود چکپوینت های زیاد در بازی باقی مانده است.ضعفی که با توجه به درجه سختی عناوین کلاسیک یا حتی LOS قابل بخشش نیست.
هرچند عناوین کنسول دستی ۳DS از لحاظ گرافیکی اختلاف بسیاری با کنسول های خانگی فعلی دارند اما تیم سازنده بازی توانسته ارتقا خوبی را در پورت HD بازی به وجود آورد.به جز ارتقا جزئی بافت ها و مدل های شخصیت ها سعی شده تغییراتی در جزییاتی محیطی به وجود آید که بازی در صفحه نمایش بزرگ هنوز هم جذابیت بصری خود را حفظ کند. این در حالی است که به طور کلی نباید گرافیک را با توجه به پورت شدن بازی ملاکی در نتیجه گیری نهایی قرار داد. در کنار این موضوع بایستی به موسیقی های بازی توجه ویژه ای کرد که از همان سبک ایجاد شده در LOS استفاده کرده و با جو گوتیک بازی هماهنگی خوبی دارند.
MOF نه تنها ادامه ای مناسب چه از لحاظ داستانی و چه از نظر گیمپلی برای LOS است بلکه به طور کلی می تواند خاطرات عناوین کلاسیک بازی را زنده کند.عنوانی که ضعف هایی کوچک از تبدیل شدن آن به یکی از بهترین قسمت های سری کسلوانیا جلوگیری کرده است.
توضیحات از: وبسایت گیم سایدرز

دانلود بازی Castlevania: Lords of Shadow – Mirror of Fate HD برای PC

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP with Service Pack 3
Processor: 2.4Ghz Intel Core 2 Duo Processeor or AMD equivalent
Memory: 1 GB RAM
Graphics: Direct X9 compatible video card with 512Mb RAM
DirectX: Version 9.0c
Network: Broadband Internet connection
Hard Drive: 2 GB available space
Sound Card: DirectSound supported with DirecX9.0c or better
Additional Notes: Mouse & Keyboard

راهنمای فایل های فشرده:
توجه داشته باشید که رمز تمامی فایل های فشرده موجود در سایت (در تمامی بخش ها) عبارت ir-dl.com می باشد، چنانچه از صحت تایپ رمز عبور اطمینان دارید و هنگام Extract (خارج کردن فایل، از حالت فشرده) با خطاهایی مشابه CRC Error یا Wrong Password و … مواجه شدید، به این نکته توجه داشته باشید که تمامی فایل ها با پسوند rar موجود در سایت (به استثنا برخی فایل هایی که جهت کاهش حجم به طور حرفه ای فشرده شده است) دارای قابلیت Recovery (ترمیم) هستند، به این معنی که می توانید با انجام عملیات مربوط به بازسازی فایل، قسمت های دانلود نشده را بازیابی کنید، این روش به Repair (تعمیر) شهرت دارد که مختص نرم افزار WinRAR نیز می باشد. برای استفاده از از روش Repair، نرم افزار WinRAR را گشوده و فایل مورد نظر را انتخاب نمائید، و در ستون بالایی نرم افزار، گزینه Repair را انتخاب کنید، حال در پنجره جدیدی که باز شده است نوع فایل (rar یا zip) را مشخص کنید و با کلیک روی Browse مسیری که فایل تعمیر شده بدان انتقال می یابد را تعیین کنید. پس از انجام عملیات مربوط به بازسازی فایل فشرده به مسیر از پیش تعیین شده مراجعه کرده و فایل جدید را Extract کنید. توجه داشته باشید که نام تمامی فایل های تعمیر شده با Rebuilt (بازسازی) شروع می شود. چنانچه که روش Repair کارساز نبود و فایل مورد تعمیر قرار نگرفت، فایل ناقص دانلود شده است و باید مجددا اقدام به دانلود کنید، منظور از دانلود ناقص, عدم دانلود یک کیلوبایت از یک فایل چند گیگابایتی نیز باشد که ناشی از نوسان بیش از حد سرعت در طی دانلود (بخصوص دانلود شبانه)، و Stop و Resume های متعدد است.

دانلود بازی Castlevania: Lords of Shadow – Mirror of Fate HD برای PC

راهنمای نصب بازی:
۱ – از قطع بودن اتصال سیستم به اینترنت مطمئن شوید و تا پایان مراحل زیر به اینترنت متصل نشوید.
۲ – آنتی ویروس سیستم را به صورت کامل غیر فعال کنید.
۳ – نرم افزار DAEMON Tools را دانلود و نصب کنید. (برای دانلود اینجا کلیک کنید)
۴ – پس از نصب نرم افزار، فایل Castlevania.Lords.of.Shadow.Mirror.of.Fate.HD.iso را با استفاده از نرم افزار DAEMON Tools اجرا نمایید.
۵ – وارد My Computer شده و وارد درایو مجازی جدیدی که ایجاد شده شوید.
۶ – با اجرای فایل setup.exe به نصب بازی بپردازید.
۷ – بعد از پایان مراحل نصب بازی آنرا اجرا نکنید و سیستم را رستارت نمایید.
۸ – بعد از بالا آمدن سیستم بدون آنکه بازی را اجرا کنید وارد پوشه ی Crack شوید و فایل های CMOF.exe, steam_api.dll, steam_api.ini را در محل نصب بازی کپی نمایید.
۹ – پس از کپی فایل ها ممکن است با اخطار تکراری بودن آنها رو به رو شوید که در این صورت گزینه تایید و جایگزین کردن فایل جدید را انتخاب نمایید.
۱۰ – بازی با موفقیت رجیستر شد. همچنین به این نکته توجه داشته باشید که بعد از کرک بازی هرگز نباید آنرا به صورت آنلاین آپدیت کنید.

توجه:
در صورتی که بعد از نصب بازی در محیط آن نواقصی مشاهده می کنید حتما فایل Crack Fix بازی را دانلود نموده و مرحله ی ۸ را با فایل های Crack Fix مجددا تکرار نمایید.

.:: دانلود بازی اصلی ::.



——————————

.:: دانلود Crack Fix بازی ::.



نظرات

برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







مطالب مرتبط
دانلوده بازی اساسین کرید
دانلود انیمیشن موش و گربه The Tom and Jerry Show 2014 فصل اول
دانلود تمام قسمت های تام و جری
دانلود فصل دوم سریال انیمیشنی Ultimate Spider-man S2 2013
دانلود بازی بسیار زیبای Harry Potter and the Deathly Hallows, Part 1
دانلود بازی Dead Rising 3 برای PC
بازی الکترو چاک ElectroChuck 2.0.0 – آیفون ، آیپد و آیپاد
بازی کشتی کج مجازی
بازی قهرمان Hero Forge v1.3.2 – اندروید
پکیج بازی های پرطرفدار این سایت (حتما دیدن کنید!!!)
بازی فوق العاده گرافیک بالا مکس پین آندروید - Max Payne Android Game Hi graphic
دانلود نسخه جدید و کم حجم بازی PES 2014 – جاوا
دانلود بازی کم حجم 6 بازی جدید ایرانی
6 بازی جدید ایرانی دانلود F1 2013 - بازی مسابقات فرمول یک 2013 (بصورت فوق فشرده)
دانلود کم حجم BlackBox بازی بینظیر Watch Dogs برای کامپیوتر
دانلود نسخه BlackBox بازی اسنایپر Sniper Elite 3 برای کامپیوتر
دانلود بازی ۴PM برای کامپیوتر با گرافیک عالی
دانلود بازی فوق العاده ی Divinity Original Sin برای کامپیوتر (+16 سال)
دانلود بازی The Wolf Among Us Episode 5 برای PC
دانلود بازی کم حجم The Walking Dead Season 2 Episode 2 برای کامپیوتر (+7 سال)
دانلود بازی فشرده و بسیار جدید 2015 State of Decay Lifeline
دانلود بازی اکشن Star Wars Battlefront کم حجم
دانلود بازی شبیه سازی اتوبوس European Bus (واقعی و فوق العاده برانید)
دانلود بازی جدید کامپیوتری اکشن 2015 Kill The Bad Guy بسیار کم حجم شده
دانلود بازی فشرده و کم حجم شده ی Homefront Ultimate Edition برای کامپیوتر
دانلود بازی کم حجم شده و فشرده ی Hydrophobia Prophecy
دانلود 2500 بازی خاطره انگیز آتاری All Old Atari Games 2500 فقط 11 مگ!!!
دانلود بازی جدید و فشرده ی Game Stock Car 2013 برای PC
بازی ایرانی ارتش های فرازمینی + دانلود
دانلود بازی کم حجم فیفا 2015 با حجم 19.7 مگابایت
پنل کاربری
نام کاربری
رمز عبور
عضویت سریع
نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلودسرا و آدرس djsina3.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






درباره ی سایت
به وبلاگ من خوش آمدید